Na kolejnych zajęciach zajęliśmy się zagadnieniami z tematu :
,, Na sześć miesięcy przed rozpoczęciem działalności gospodarczej"
-biznes planu ciąg dalszy ... klient na rynku.
-biznes planu ciąg dalszy ... klient na rynku.
Mówiliśmy o istocie nowoczesnego marketingu i potrzebach klienta.
Rozważyliśmy w jaki sposób można te potrzeby zaspokoić.
Prawidłowa komunikacja z klientem polega
na informowaniu i przekonywaniu do zakupu.
Jest ona często bardzo trudna i wymaga cierpliwości i inteligencji,
której nam nie brakuje ;-)
Klient jest ważnym elementem marketingu,
ponieważ to jego potrzeby powinna zaspokoić firma.
Produkt, który nie przypadnie do gustu klientowi, nie ma szans powodzenia na rynku.
Tą zależność dokładnie oddaje stare powiedzenie : Klient nasz Pan. ;)
Na naszych trzecich zajęciach omówiliśmy kilka ideologii i zasad firmy.
Dobra firma powinna przedkładać ponad wszystko swoich klientów.
Jeśli klient będzie zadowolony, zainteresowany produktem,
firma może odnieść sukces. :))
Kolejnym punktem dotyczącym naszego tematu był rynek.
Mówiliśmy o segmentach rynkowych.
Segmenty rynkowe składają się z grupy klientów,
którzy mają taki sam zestaw pragnień.
Segmenty rynkowe wyodrębnia się na podstawie badań rynku
oraz analizy uzyskanych informacji.
Wspólnie z naszym koordynatorem przeanalizowaliśmy przykładowe badanie rynku.