,,Na trzy miesiące przed rozpoczęciem działalności gospodarczej
- lokalizacja i logo firmy"
No właśnie. Logo. Dobre logo musi przyciągać wzrok, zainteresować klienta. Powinno też przedstawiać mocne strony firmy, jej atuty, czynniki, które sprawiają, że klient powinien korzystać z usług właśnie tej przedsiębiorczości.
Lokalizacja firmy buduje lub niszczy wizerunek przedsiębiorczości wśród klientów i konkurencji. Celem wyboru lokalizacji jest jak najkorzystniejsze umiejscowienie geograficzne działalności organizacji.Dokonując wyboru lokalizacji, należy optymalizować koszty utrzymania nieruchomości oraz koszty transportu, należy również pamiętać o dostępności infrastruktury, pracowników i nastawieniu lokalnych władz.
Wydawać by się mogło, że NAZWA Firmy, Produktu, Usługi, Domeny www to mało znaczący element grafiki brandingowej. To tylko kilka liter... może słów..., które są dodatkiem do całości. Całości zwanej brandem.
Nazwa, której firma chce przypisać pozytywne i atrakcyjne własności, są badane i programowane miesiącami.